Service agreements

DEIF’s service agreements offer huge advantages in terms of priority and price.

The content of these service agreements may vary and can for instance include:

  • Dedicated contact person and global availability
  • Situation assessment reports
  • Frequent health checks of the installed DEIF equipment
  • Firmware updates and exchange of critical components
  • Tailored staff training sessions
  • Retrofitting offers
  • Test partner for new and innovative solutions

Please contact us for pricing details.

Looking for something else?

We're happy to assist you on location no matter where you are. We'll also help in specifying your power project for any land-based application, offering our cradle to grave services.

部署

  • All
{{ctrl.officeGroups[number]}}

トレーニング
連絡先情報

電話:

ファックス:

Eメール:

市場

営業時間

サービス

Need help?

Simply grab the phone and give us a call or send an email. We'll get back to you quickly!

+45 9614 9600 |

ご自由にどうぞ

当社の綿密な技術文書一式をご自由にダウンロードしていただけます。  

今すぐご確認ください。

フィルターを再設定
すべての関連製品を読み込む

ニュース

ソフトウェア、文書またはホワイトペーパーをお探しですか?

何十年にも及びDEIFという独自のトレードマークを持つ当社は、ソフトウェアアップデート、技術的な詳細説明が記述された製品文書および業界関連の将来のトピックスに関する教育的またインスピレーションを刺激するホワイトペーパーへの無制限のアクセスを無料で提供しています。